تزریق آمپول بی حسی دندان بدون درد با دستگاه کامپیوتری

سپتامبر 5, 2020

تزریق آمپول بی حسی دندان بدون درد با دستگاه کامپیوتری

تزریق بی حسی دندان بدون درد با دستگاه کامپیوتری بجای آمپول سنتی

افراد زیادی از دندانپزشکی میترسند و بخش عمده ای از این ترس هم به آمپول و تزریق بیحسی دندان در پروسه های دندانپزشکی برمیگردد. خیلی از کودکان و حتی بزرگسالان بعلت همین ترس از درمان های دندانپزشکی مانند کشیدن دندان،عصب کشی و سایر درمانها دوری میکنند.

ترس از دندانپزشکی و عدم مراجعه به دندانپزشک باعث گسترس عفونت و پوسیدگی دندان شده و نه تنها به عمل های پیچیده تری نیاز است، بلکه هزینه های گزافی هم روی دوش بیماران میگذارد. بر خلاف آنچه شما تصور میکنید، دندانپزشکان از درد کشیدن بیماران متنفرند و پیوسته به دنبال روش های جدیدی هستند که در آن بیمار درد کمتری متحمل شود و پروسه ی درمانی آسانتر و بهتری را طی کند.

در کلینیک دندانپزشکی مبتنی بر لیزر دکتر حاکم زاده راحتی بیمار یکی از اولویت های ماست. از آنجایی که بیماران بخشی از خانواده ی ما هستند، ایجاد تجربه ای مثبت برای ایشان برای ما بسیار حائز اهمیت است. به همچنین میخواهیم درمانی که به آن نیاز دارید را به شما ارائه بدهیم. ما با از بین بردن بخش زیادی از دردی که از آن میترسید علی الخصوص بیحسی بدون درد دندان با دستگاه نوین و پیشرفته، به شما کمک میکنیم تا سلامتی خود را حفظ کنید، بدون اینکه استرس داشته باشید.

ایا امپول بی حسی دندان درد دارد؟
ترس از تزریق بیحسی دندان

آیا امپول بی حسی دندان درد دارد؟

تزریقات دردآور هستند! میدانید که بیشتر دردی که میکشید ناشی از ورود بی حس کننده به بافت لثه است؟ اگر این اتفاق خیلی سریع بیفتد باعث سوزش زیادی میشود. این احساسات و رنجش ها باعث میشوند تا بسیاری از افراد قید دندانپزشکی را به کلی بزنند! تزریق بدون درد هنر است و دکتر حاکم زاده هم قدمی بزرگ در این جهت برداشته است، ایشان از دستگاه های تزریق کننده ی بی حسی کامپیوتری استفاده میکند تا بیمار درد زیادی را احساس نکند. اینگونه دیگر مانعی بین شما و دهان و دندان هایی سالم وجود نخواهد داشت و البته که لبخندتان نیز زیباتر خواهد شد.

نحوه تزریق بی حسی دندان با دستگاه تزریق کامپیوتری
روند تزریق بیحسی موضعی دندان

نحوه تزریق بی حسی دندان با دستگاه تزریق کامپیوتری

ما تزریقات دندانی رو با قرار دادن بی حس کننده های موضعی روی محلی که قرار است سوزن روی آن قرار بگیرد شروع میکنیم. اینگونه شدت درد کمتر شده و تجربه ای راحت تر خواهیم داشت.

پر کردن دندان: بررسی آمالگام، مواد سفید، طلا، نقره و مراحل انجام

قدم بعدی، استفاده از دستگاه تزریق کننده ی بی حسی کامپیوتری است تا دوز مورد نیاز بی حس کننده را به شما تزریق کرده و پروسه ی دندانپزشکی شما را آسان پیش ببریم. این دستگاه فشار را احساس کرده و به آرامی مقادیری بی حس کننده به شما تزریق میکند تا درد و سوزش ناشی از تزریق را به حداقل برساند.

دما هم مهم است، دستگاه ما دما را بررسی میکند تا اطمینان حاصل کند دمای مایع بی حس کننده همان میزانی است که میتواند درد تزریق را به حداقل برساند. به هنگام کار کردن با بافت های دهانی حساس، اهمیت این موضوع دو چندان میشود.

ما سعی داریم تا با بی حس کردن ناحیه ای مورد نظر برای تزریق با استفاده از بی حس کننده های موضعی و تزریق آرام و با سرعت پایین، و همچنین بررسی کردن دما، به شما تجربه ای مطلوب ارائه داده و آرامش شما را تا آخرین حد ممکن بر هم نزنیم.

مزایای دیگر دستگاه تزریق بدون درد دندانپزشکی

مهم نیست که یک دندان شما نیاز به درمان دارد و یا تعدادی از دندان های شما در یک ناحیه در صف درمان هستند، با استفاده از دستگاه های تزریق کننده ی بی حسی کامپیوتری میتوان تمامی آن ناحیه را پوشش داد. اینگونه میتوانیم بی حسی های موضعی که تا چند ساعت پس از درمان با شما هستند را کاهش داده و به شما کمک کنیم تا به سرعت به حال نرمال خود بازگردید.

آیا تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در مورد دندانپزشکی بدون درد به دست بیاورید؟

همین امروز با کلینیک دندانپزشکی ما تماس بگیرید! ما نهایت تلاشمان را میکنیم تا شما درمان بدون درد و دلپذیری را تجربه کنید.